Predelava Dacia Sandero v električno vozilo

Avgust 2012 - Sandero je prišel z enim polnjenjem do Dolomitov (Misurina) in imel po 260 km vožnje preko treh prelazov še vedno 45% energije v baterijah! na srečo imava v Misurini prijatelje ss hišo, kjer je na voljo 16A vtičnica. V Italiji je namreč standardna vtičnica varovana s 6 ali 10 A varovalko, naši napajalniki pa "pijejo" 13-14A pri 230V... Zato v italiji ne poznajo električnih štedilnikov -:)

30.7.2012 Sandero je nadgrajen! Dobil je dodatni dve celici in solarno streho, ki so jo naredili v Solar Flight, kar mu bo še povečalo doseg.

20.12.2011 Mi svoje električne avtomobile uporabljamo ves čas in povsod - pozimi in poleti

Dacia Sandero EV ob jadranski magistrali med svojo 400 km vožnjo brez vmesnega polnjenja od doma do Zadra


Drugi prototip vozi, poganja ga Iskrin motor s Curtis-ovim kontrolerjem - julij 2011

Na električni pogon smo predelali dve novi vozili Dacia Sandero. Prva Dacia, ki je naredila že preko 20000 km, je družinska limuzinica z velikim dometom. S tem avtom bi želeli predvsem dokazati, da  so električna vozila že lahko uporabna za srednje razdalje  (200-400 km) in kot se zagre, ima to vozilo visoko zmogljivo 4 kW električno gretje, možnost hitrega dvofaznega polnjenja in ogrevane baterije. Druga Dacia je projekt cenejše maloserijske predelave z dometom 120-150 km in zanesljivim ter zmogljivim Iskrinim zračno hlajenim trofaznim motorjem.

Tehnični podatki

Pod motornim pokrovom po novem...

Snemanje bencinskega motorja