Avgust 2012 - Sandero je prišel z enim polnjenjem do Dolomitov
(Misurina) in imel po 260 km vožnje preko treh prelazov še vedno 45% energije v
baterijah! na srečo imava v Misurini prijatelje ss hišo, kjer je na voljo 16A
vtičnica. V Italiji je namreč standardna vtičnica varovana s 6 ali 10 A
varovalko, naši napajalniki pa "pijejo" 13-14A pri 230V... Zato v italiji ne
poznajo električnih štedilnikov -:)
30.7.2012 Sandero je nadgrajen! Dobil je dodatni dve celici in
solarno streho, ki so jo naredili v Solar
Flight, kar mu bo še povečalo doseg.
20.12.2011 Mi svoje električne avtomobile uporabljamo ves čas
in povsod - pozimi in poleti
Dacia Sandero EV ob jadranski magistrali med svojo
400 km
vožnjo brez vmesnega polnjenja od doma do Zadra
Drugi prototip vozi,
poganja ga Iskrin motor s Curtis-ovim kontrolerjem - julij 2011
Na električni pogon smo predelali dve novi vozili Dacia Sandero. Prva Dacia, ki je naredila že preko 20000 km, je družinska limuzinica z velikim dometom. S tem avtom bi želeli predvsem dokazati, da so električna vozila že lahko uporabna za srednje razdalje (200-400 km) in kot se zagre, ima to vozilo visoko zmogljivo 4 kW električno gretje, možnost hitrega dvofaznega polnjenja in ogrevane baterije. Druga Dacia je projekt cenejše maloserijske predelave z dometom 120-150 km in zanesljivim ter zmogljivim Iskrinim zračno hlajenim trofaznim motorjem.
Pod motornim pokrovom po novem...
Snemanje bencinskega motorja