Novi projekt je postavitev maloserijske linije za predelavo SMART-ov na električni pogon v Belgiji
Projekt delamo skupaj z belgijskim podjetjem SA Isolants Victor Hallet, cilj pa je nizkocenovna predelava Smartov na električni pogon. Komponente bodo v glavnem slovenske (Iskra, Oprema Ravne ter znanje ekipe Pečjak)
Uspelo nam je predelati drugaga Smarta - od takrat, ko smo odvili na njem prvi vijak do vožnje preko Bruslja je minilo le pet dni
Piki v Iskri Avtoelektriki v Gorici, kjer so avtorji njegovega
pogona dokončno izpilili programje kontrolne enote
Naš Piki čaka, da ga naložijo na tovornjak in odpeljejo v
Belgijo
Predelava SMARTA št.2 v tovarni Isolants Victor Hallet - Iskrin
motor je že na menjalniku - preko prirobnice izdelane v opremi Ravne
2.dan dela - zadnja prema je v avtu skupaj z motorjem
3.dan - motor v SMARTu št.2 se je danes prvič zavrtel. Piki je
prispel iz Slovenije na parkirišče ob avtocesti, od koder se je odpeljal skozi
Bruselj.
4.dan - baterije so v avtu in Piki št.2 je popoldan naredil
prve metre po tovarniški hali.
5.dan - oba Pikija na čiščenju v proizvodnih prostorih. Še
zadnja dela na Pikiju 2
Prvi električni avtomobili vozijo po Bruslju - oba Pikija na
testni vožnji po Bruslju, kjer do sedaj električnih avtomobilov še ni bilo.
Pikija sta že okrašena z Bruseljskim grbom in Belgijskim napisom. Ko se Piki1
vrne, bo na naših ulicah ravno tako nenavaden, kot je tukaj s slovenskimi
tablicami in Bruseljskim grbom.
Testni vožnji je sledila slavnostna večerja, kjer nas je
presenetil Piki narejen iz belgijske čokolade.
9.11. - oba Smartka sta predstavljena svetovalcem ministra za
industrijo in razvoj
Piki 1 in Piki 2 pred polnilno točko na vhodu v podjetje
Isolants Hallet
Piki 1 je v teh 7 dneh po Bruslju prevozil preko 300 km, Piki 2 pa dobrih 100
km. povprečna "poraba" je 100 Wh/km, podjetje Isolants Hallet pa ima na strehi
30 kW PV elektrarno
Karakteristike predelanega SMARTa
Motor: Iskra 9 kW, max. 15 kW
Baterije: LiIon 16x 200 Ah
Domet (pri 60 km/h) 70 - 90 km
Maks.hitrost 95 km/h