Z Metko sva v nedeljo 26.12.1999 plezala slap Rep v Repovem kotu. Sla sva bolj pozno, ob devetih zjutraj, zato naju je na poti pral dez. Ker pa se Akademci ne damo sva sla naprej. Zgoraj je mocno snezilo in pobocja pod Planjavo so zgledala precej plazovito. K sreci so nama pot zgazile dve navezi, ki sta bili bolj zgodni (prednoast poznega vstajanja). Slap je bil odlicen, ker se je otoplilo in led ni bil trd, celo moker je bil (protektorje bo treba kupit). Spodaj sta narejena oba Repa, Levi (ta dolg 35m, 90/75) in desni manjsi. Pred nama sta ga naskakovali se dve navezi, neki kamnicani in se dva akademca. Problem je bil le, da je bilo na poloznejsem delu malo snega. Plezala sva le spodnji del, zgornji tolmuni so povsem zasnezeni tako, da bi jih morala odkidat, pa se mudilo se nama je, ker sem jaz vusi in se bojim plazov. SLAP FULL PRIPORACAM, HITR VSI V REPA, DOKLER SE NE STAJA!!! Uros Mesaric Kunst 24.12.danes sva s simonom markočičem preplezala stiriofobijo. spodaj je bolj malo ledu, sveča pa je še kar preplezljivo zajetna. samo je pa led zaradi nizkih temperatur takoooooo steklen, da sva skoraj pol slapu "podrla" in imela pošteno navito psiho. glede na trenutne razmere se ocena mogoče celo približuje tisti iz vodnička, 6-, čeprav je 50 metrov sveče zenemarljivo kratkih, mogoče 20 :))))) lep pozdrav, matic 23.12. Danes sva splezala Desni slap v Tamarju, pred nama ga je presoliral B.Leskošek. Led je bolj steklast, malo moti pršič na položnejših delih. Vsi slapovi razen Kristusove večerje in Rastlince so preplezljivi. A&J Pečjak 19.12. V soboto sva plezala Sinji slap, bila je se ena naveza (Igor?). Izstop je bil mix, zgoraj prsic, spodaj skala. Vikijeva sveca: kolikor se videlo s pristopa ni preplezljiva. Sestopila sva ob vrvi ker je cez zrelo prenevarno. Pozdrav! Klacko, AO@ Zgb. 19.12.Z namemon, da ne bi šli zastonj v Logarsko dolino smo vprašali "lokalce" kakšne so razmre. Le-ti so rekli, da so vsi ta težji slapovi nared. Tako smo se odpeljali in smo ugotovili da temu ni tako. Spet je bilo zelo toplo, ca 5 stopnij nad ničlo. Plezali smo Gamsov žleb, v katerem je bilo približno max. 5cm ledu v povprečju. Potem, za na konec, pa smo šli solirati v Palenka. Tudi tam so bile razmere porazne. Povsod je tekla voda, veliko ga je bilo porušenega v spodnjem delu. Tudi požled je bila neizogibna ne precejšnem odseku. Sicer pa je bil led moker, v spodnjem delu pa mokast. Anže Čokl 19.12.Led še kar dober....Sinji slap O.K.....Vikijeva sveča je narejena....Ledinci so narejeni!!!(oba).....je pa ponekod tudi do en meter pršiča, ves čas po malem plazi... Dolgi hrbet, Grintovec....vse poprhano....že na poti nazaj proti zičnici bi me skoraj dobil ogromen pršni plaz...nov rekord na 100m. Igor Puhan (Puhi) V Logarski dolini (v nedeljo 12.12.) vse tece. V Palenku je spodnji del in prva sveca za silo narajen. V Ivovcih je ledu za dva viskija z ledom. Na poti proti Klemenci jami pa se manj.Grape po celi dolini izgledajo precej uboge. Najvec snega je na parkiriscu na koncu ceste. Cesta je uradno zaprta - presenetljivo je da letos ni zametana. Lep pozdrav Edgar 3.12 Pravkar sem se vrnil z Jezerskega, oblacno, 0 st. (opoldne). Sinji slap: led večinoma tanek, mestoma "krožniki", na iztopu več mahu kot ledu. Cesta prevozna do zadnje domačije z zimskimi gumami, pot za silo shojena. Ostali slapovi (Vikijeva sveča, oba Ledinska, Končarjev) od daleč zgledajo narejeni, vendar malo ledu. Bojan Leskosek 3.12 V torek sem bil v Tamarju, pa so razmere res gnile, precej toplo. Strm skok v centralcu se mi je skoraj podrl pod nogami (sveča je počila in se rahlo posedla, tako da sem samo še odhaklal navzdol). V ponedeljek zvečer pa sva z Blažem plezala Desni slap na Vršiču in je bil kar ok, posebno sveča je lušna. Pozdrav, Matic Vceraj popoldne (1.12.) sem v zgornjem delu Repovega kota plezal direktni vstop v Levo grapo. Led je bil tanek in moker, plezanje pa prav prijetno.Pot je vecinoma zgazena, snega je kar nekaj, v zgornjem delu doline je zbit in pomrznjen. Slap v Repovem kotu in sosednji slapic sta narejena in preplezljiva.Ker je snega relativno malo, je v zgornjem delu doline se nekaj(nepreplezanih) zanimivih slapov, ki kasneje izginejo pod snezno odejo. Preplezljiv je tudi Saht, le v zgornjem delu je bistveno vec skale kot ob prvem vzponu. simon.slejko@lek.si 1.12 Sinji slap je preplezljiv, vendar je ledu se malo. Led je kar v redu , sneg v grapi pod slapom pa tudi. Vse ostalo so bolj ugibanja. Vikijeva sveca zgleda se zelo uboga (tanka), Teranova jasno se ni narejena, Ledinca pa sta s te strani doline prav tako videti preplezljiva. V Grapi med Ledinskim vrhom in Babo pa je ze nekaj plezalcev zavrnila spodnja krajna zev. Cesta je prevozna z zimsko opremo do zadnje kmetije. slavko.rozic@siol.net