Arhiv novic o projektu solarne mobilnosti in električnih vozil

Novejše

Marec 2009 - postavitev fotovoltaike na streho gospodarskega poslopja

28.2.2009 Miro Zorič predeluje regulator z novimi 400A tranzistorji. Po predelavi bo E Espace močnejši in hitrejši...

12.10.2008: R5 Elektro je spet v pogonu. To je bil leta 1993 prvi slovenski električni avto, ki ga je kot prototip izdelala skupina pod vodstvom Mira Zoriča. Sedaj je obnovljen, nekoliko moderniziran in spet na cesti

23th Julij 2008: Prevozili smo 193 km v neprekinjeni "električni" vožnji brez dodatnega polnjenja! Celice so še vedno imele napetost 3,56V kar pomeni še 20% energije!!! Seveda pa nismo divjali... Na spodnji sliki je nov izgled zabojnikov z LiPo akumulatorji v E Espace:

Junij 2008 Lotili smo se obnove prvega slovenskega električnega avta - R5 Elektro. Tudi tokrat se je dela lotil mojster Vando

Parada električnih vozil v Avstriji 16.-18.5.2008

Maj 2008 - E Espace je homologiran in ima na strehi 150W fotovoltaičnih celic.

Do upokojitve E Espaca smo prevozili 13000 km, dosegel pa je maksimalno hitrost 125 km/h. E espace je bil tudi homologiran kot električno-hibridno vozilo.
 

Od 15.-17.6.2009 je bil na sporedu dokumentarni film "Planet prihodnosti" v Kinu Dvor. V filmu nastopata tako E Espace kot tudi R5 elektro, ki je tudi nekakšna "rdeča nit" filma. 

Parada električnih vozil na Koroškem ob Vrbskem jezeru je bila 16.-18.5.2008

E Espace je v neprekinjeni vožnji prevozil pot od Češnjice do Velikovca (100 km ) preko Jezerskega, potem pa še do Celovca (30 km), akumulatorji pa še zdaleč niso bili prazni! Vse skupaj smo v dveh dneh prevozili 300 km, organizator Eurosolar Koroška pa je poskrbel, da se je zvrstilo veliko dogodkov, katerih vrh je bila večerna prireditev v Celovški dvorani WIFI.  

Spodaj: 7.maj 2008: Kokam Litij polimer celica 3,7 V 200 Ah - energija, ki jo vsebuje 0,74 kWh (približno enako kot 80 Ah 12V avtomobilski akumulator), masa 4 kg! Če jih kdo potrebuje - uvoznik v tem delu EU je Anet d.o.o. Novi Bolt ima z enakimi baterijami domet 300 km!

Spodaj: E Espace na konferenci o klimatskih spremembah na Brdu 16. novembra 2007

Prva vožnja 21.8.2007

kako smo ga sestavljali:


Trofazni motor v  E - espacu.


Vgradnja 900 ccm dvovaljnega agregata


zadovolji pogledi ...


motor, agregat in pomožne naprave so vgrajene, sedaj je potrebno vse skupaj zvezati


kako izgleda frekvenčni regulator(Stoja d.o.o.)


in trofazni asinhroni vodno hlajeni motor (tudi Stoja d.o.o.)


Akumulatorji Fiamm in kasneje Trojan so bili nameščeni v zadnjem delu avta -  Li-Po s trojno kapaciteto in polovično maso so sedaj v dveh zabojih ob straneh

Kratek filmček

Tehnični podatki E Espace

Kako smo sestavljali E Espace (angleško)

Kako priti do električnega avta?