Arhiv novic o projektu solarne mobilnosti in električnih vozil
Marec 2009 - postavitev fotovoltaike na streho gospodarskega
poslopja
28.2.2009 Miro Zorič predeluje regulator z novimi 400A
tranzistorji. Po predelavi bo E Espace močnejši in hitrejši...
12.10.2008: R5 Elektro je spet v pogonu. To je bil leta
1993 prvi slovenski električni avto, ki ga je kot prototip izdelala skupina pod
vodstvom Mira Zoriča. Sedaj je obnovljen, nekoliko moderniziran in spet na cesti
23th Julij 2008: Prevozili smo 193 km v neprekinjeni
"električni" vožnji brez dodatnega polnjenja! Celice so še vedno imele napetost 3,56V
kar pomeni še 20% energije!!! Seveda pa nismo divjali... Na spodnji sliki je nov
izgled zabojnikov z LiPo akumulatorji v E Espace:
Junij 2008 Lotili smo se obnove prvega slovenskega
električnega avta - R5 Elektro. Tudi tokrat se je dela lotil mojster Vando
Parada električnih vozil v Avstriji 16.-18.5.2008
Maj 2008 - E Espace je homologiran in ima na strehi 150W fotovoltaičnih celic.
Do upokojitve E Espaca smo prevozili 13000 km,
dosegel pa je maksimalno hitrost 125 km/h. E espace je bil tudi homologiran kot
električno-hibridno vozilo.
Od 15.-17.6.2009 je bil na sporedu dokumentarni film "Planet prihodnosti" v Kinu Dvor. V filmu nastopata tako E Espace kot tudi R5 elektro, ki je tudi nekakšna "rdeča nit" filma.
Parada
električnih vozil na Koroškem ob Vrbskem jezeru je bila 16.-18.5.2008
E Espace je v neprekinjeni vožnji prevozil pot od Češnjice do Velikovca
(100 km ) preko Jezerskega, potem pa še do Celovca (30 km), akumulatorji pa še
zdaleč niso bili prazni! Vse skupaj smo v dveh dneh prevozili 300 km,
organizator Eurosolar Koroška pa je poskrbel, da se je zvrstilo veliko dogodkov,
katerih vrh je bila večerna prireditev v Celovški dvorani WIFI.
Spodaj: 7.maj 2008: Kokam Litij polimer celica 3,7 V 200 Ah - energija, ki jo
vsebuje 0,74 kWh (približno enako kot 80 Ah 12V avtomobilski akumulator), masa 4
kg! Če jih kdo potrebuje - uvoznik v tem delu EU je
Anet d.o.o. Novi Bolt ima z enakimi
baterijami domet 300 km!
Spodaj: E Espace na konferenci o klimatskih spremembah
na Brdu 16. novembra 2007
Prva vožnja 21.8.2007
kako smo ga sestavljali:
Trofazni motor v E - espacu.
Vgradnja
900 ccm dvovaljnega agregata
zadovolji pogledi ...
motor, agregat in pomožne naprave so vgrajene, sedaj je potrebno vse skupaj
zvezati
kako izgleda frekvenčni regulator(Stoja d.o.o.)
in trofazni asinhroni vodno hlajeni motor (tudi Stoja d.o.o.)
Akumulatorji Fiamm in kasneje Trojan so bili nameščeni v zadnjem delu avta - Li-Po s
trojno kapaciteto in polovično maso so sedaj v dveh zabojih ob straneh
Kako smo sestavljali E Espace (angleško)